perjantai 12. joulukuuta 2008

Puolitehoelämä

Saakeli, että aika kuluu nopeasti! Viime viikot ovat sujahtaneet ohi sekunnissa. Ollaan järkätty punk-keikkaa Zoomiin, heitetty muutamat Tallahazzie-keikat, duunattu Diskreetin demo, harjoiteltu Tiernapoika-setti ja kierretty Hyvinkäätä... Samalla on epätoivoisesti yritetty käydä koulussa ja järjestellä tulevan elokuvaspektaakkelin kuvauksia. Pekka on ollut toinen jalka haudassa, toinen Willanäyttämöllä Päivölän riennoissa ja toinen kaikissa muissa projekteissa. Ei ihme, että ei olla hirveästi ehditty blogailemaan.

Tämän illan aihe onkin sitten ihan hyödytön puffi. Oon nimittäin kohtalaisen innoissani, että Vuohen kustannussavotta jatkuu taas. Tässä pientä roskapostia pimenevien iltojen ratoksi:

Parahultaisiksi joulumorkkista lievittämään saapuu kasa Anna Brotkinin elämään kyllästyneitä runoja. Puolitehoelämä lyö vasemmalla ja lohduttaa oikealla. Vaivaisella kymäläisellä kirja hyllyyn Koraanin ja Pahkasian väliin, kunhan vain saadaan se joskus painosta ulos.

sä et koskaan soita kun mä ootan et koskaan tuu kun mä pyydän et koskaan tee mitä mä sanon et koskaan sano mitä mä haluun et koskaan kysy mitä mulle kuuluu et koskaan mee minne mä näytän sä et koskaan tuo mulle kahvia etkä sä koskaan laita mulle ruokaa sä et koskaan soita mulle levyjä tai sano että mä oon kaunis ihana nainen joka saa sun sydämen sekaisin ja jonka kanssa sä haluut olla niin kauan että galaksit repee ja taivaat putoo ja sfäärit aukee ja maailmat halkee ja tähdet tanssii etkä sä koskaan tuu mun viereen kun mä tarviin etkä sä muutenkaan koskaan sano mulle yhtään mitään kivaa.

6 kommenttia:

Juuso kirjoitti...

Joka ikinen kerta luen, että "puoliteholehmä."

Juho kirjoitti...

Joo mut ei tää oo kato elämäkerta HAHAHAHAHHA

Anna kirjoitti...

Täällä vaan solvataan meikäläistä netin suojissa! Kuulkaas puoliteholehmät mä voisin vetästä tästä herneet nenään ja syytteet teille molemmille. Eikös se oo kaiken lisäksi muotia nykyään? Pääministerin exäkin sen teki ja sai muistaakseni rahaa. Ups. Olikohan tää jotenkin halventavaan sävyyn puhuttu?

Anna kirjoitti...

P.S. Toi kuva kyllä korvaa mun kärsimykset.

Juho kirjoitti...

Joo, mikään ei tee niin hyvää surkastuneelle itsetunnolle kuin nimimerkin suojissa vittuilu. Mitä tälle yhteiskunnalle tapahtuu, kun nettiin yritetään tuoda kuria ja järjestystä? Ei olla taidettu ottaa kansanterveydellisiä vaikutuksia huomioon.

Juuso kirjoitti...

Mä tykkään rahasta.